це шлях до iдеального весiлля!

Спочатку Твоя Історія

Весілля від Mopis може бути різним: душевним, романтичним, квітковим, тематичним, веселим, вишуканим, та завжди персоналізованим і ЕМОЦІЙНИМ.
Спільна риса кожного свята - воно розкриває саме Твою ОСОБЛИВУ історію.!

Дізнайся вартість весілля

1. Емоції/Атмосфера
Підготовка, окутана турботою, приємностями та впевненістю, що все під контролем - це те, до чого ми звикли за 8 років роботи в Mopis. Сервіс найвищого рівня для наречених, батьків, гостей та команди, з якою працюємо, відчувається в кожному елементі свята. Це створює душевну та по-справжньому особливу атмосферу. Наша ціль - ваші почуття та емоції перетворити у неповторне свято.

2. Унікальність/Історія
Ми створюємо весілля не для портфоліо, погонею за трендами чи реалізації своїх креативних бажань. Ми створюємо історію, яка залишиться в Твоєму серці на довгі роки, яка розпочалась в дитинстві, коли ти, маленькою дівчинкою тримала тата за руку. Розквітла під час вашого першого поцілунку і яка по-справжньому розпочинається в особливий день, день, коли дві родини стають одним цілим. Першочерговим завданням для нас є розказати вашу історію, втілити дитячі і дорослі мрії і створити свято, що буде найкращим саме для вас.

3. Чесність/Прозорі ціни
Ми поважаємо час та ресурси наших наречених. Шаблон кошторису - завжди відкритий до перегляду. Ціни на кожен елемент свята - прозорі, ідентичні замовленню в підрядника особисто.

4. Команда/Люди
Mopis - це велика, спрацьована роками, безцінним досвідом, складними та масштабними проектами, команда. Mopis - це 12 людей лише в основному складі, що готові на все і трішки більше для своїх наречених і один для одного. Mopis - це більше, ніж професіонали, це ще великі ентузіасти, мрійники і велика любов. Формуючи команду підрядників, ми обираємо найкращих. Зі всієї України ми відібрали найбільш професійних, чесних, відкритих і талановитих людей. Ми цінуємо людей, з якими працюємо. Створення комфортних умов роботи для персоналу є важливим для нас, тому що у всіх спільна мета: НАЙКРАЩИЙ РЕЗУЛЬТАТ.

5. Довіра/Результат
Всім серцем ми вболіваємо за найкращий результат. Довіра до бачення ідеального свята, порад, оптимізації кошторису чи зонування є ключовим для створення успішного свята. Наші щасливі та вдячні наречені, виконані роботи, відгуки клієнтів та колег - говорять самі за себе. Просто дозвольте створити для Вас найнеймовірніше свято.

Етапи замовлення

ЗНАЙОМСТВО (зустріч/viber)
Ми завжди тебе чекаємо в нашому затишному офісі! Або навіть будучи за тисячі кілометрів, ми готові створити найкраще свято у режимі онлайн!
Вже разом поспілкуємось про Твої мрії, побажання та бачення ідеального свята.
Розповімо, як його готуватимемо та відповімо на питання, що найбільше хвилюють.
Надішлемо підсумки зустрічі, унікальні пропозиції та договір для ознайомлення.


ДОГОВІР/ЗАВДАТОК
Ми працюємо офіційно. Всі обов’язки та зобов’язання прописуємо у договорі.
Бронюємо дату та розпочинаємо підготовку.
З цього моменту 24/7 Твоє свято супроводжуватиме особистий координатор.

Готуємо свято в такій послідовності:

1. Обираємо локації для весілля (ранок нареченої, вінчання, церемонія та бенкет).

2. Розробляємо детальну концепцію свята.

3. Формуємо команду підрядників.

4. Плануємо та контролюємо весільний бюджет.

5. Складаємо таймінг весільного дня.

6. Підбираємо найкращі дизайнерські рішення — декор та флористику.

7. Організовуємо виїзну церемонію та вінчання.

8. Продумуємо технічне забезпечення.

9. Складаємо меню (бенкетне та фуршетне).

10. Погоджуємо логістику.

11. Готуємо реквізит та традиції.

12. Допомагаємо сформувати ідеальні образи наречених.

13. Ведемо документацію та чек-листи.

14. Координуємо весільний день.

КООРДИНАЦІЯ
У весільний день - лише радісні посмішки та багато щастя.
Команда координаторів супроводжує кожен момент свята.
Зранку: контролює збори наречених, доставку ранкової флористики та вчасний доїзд підрядників, допомагає під час обряду благословення та фотосесії.
Під час вінчання: готує весь необхідний реквізит та наявність необхідних документів, допомагає гостям та пильно слідкує за збереженням всіх необхідних вінчальних атрибутів.
У той самий час координатори на локації готуються до зустрічі гостей та молодят.
Розміщення столів та зон, сервіровка, саунд-чек музикантів, декор і флористика, чистота і кондиціонування приміщення - це лише маленька частина зон відповідальності, які під пильним контролем.
До виїзної церемонії готуємось особливо ретельно: зустріч ведучої та музичного супроводу, перевірка техніки, зовнішній вигляд зони, наявність реквізиту, допомога гостям і прийом квітів та подарунків - все входить в обов’язки координаторів відповідальних за цю зону.
Під час святкування ми контролюємо видачі кухні, роботу ведучого, виступи артистів та реалізацію погодженого сценарію.
В кожен момент ми слідкуємо за світловим, технічним та фоновим супроводом, комфортом гостей та молодят.
Нашим найголовнішим завданням є спокій наречених та їх рідних. Усі сили та старання команди координаторів направлені на те, щоб день пройшов ідеально.

Залиш заявку - отримай індивідуальну пропозицію організації весілля від Mopis!
Дізнайся вартість свого весілля!



Контакти:

Тел.: +38063 200 5 201
+38097 555 49 56

mopis.agency@gmail.com

інста : mopis_wedding

(працюємо в будь-якому куточку світу)
Бо ми Вас Любимо!

Наші основні послуги: Переходьте на сторінку необхідної послуги і замовляйте її.

Ми організовуємо весілля у таких містах України: Львів, Чернівці, Буковина, Хмельницький, Тернопіль, Кам'янець-Подільський, Івано-Франківськ, Ужгород, Рівне, Луцьк, Дрогобич, Нетішин, Дубно, Мукачево, Берегове, Стрий.