Про ресторани

/15.02.2016/
Меню

Напевно, один з найбільших страхів наших батьків, щоб гості не залишились голодними. Насправді, це дуже легко проконтролювати. Попросіть персонал ресторану підрахувати загальну кількість їжі, яку Ви отримаєте за обумовлену вартість. Сюди також повинна включатись їжа, що буде на фуршетах. В середньому повинно виходити 1.5-1.7 кг на людину.

Коли в нас узгоджена вартість на людину та кількість їжі, що туди входить, просимо ресторан надати варіант меню, який вони найчастіше готують, і для кожної страви запропонувати замінники. Коли є перелік страв та варіанти, на які можна поміняти ту чи іншу страву, вибирати дуже легко.
Щодо безалкогольних напоїв, то має бути 2.5 літри на людину.

Коли узгодили меню, також потрібно уточнити момент додаткових замовлень. Чи мають гості можливість замовляти собі окремо певні страви та напої, та хто їх повинен оплачувати. Також потрібно узгодити питання чаю та кави. Їх можуть замовляти на барі, або вони можуть подаватись на фуршетних столах.

Про кількість гостей

Часто бувають випадки, коли за декілька днів – тиждень до весілля, кількість гостей різко зменшується. Наприклад, мало бути 180 осіб, стало 160. Потрібно уточнити в ресторані, котрий Ви обрали, чи не зміниться вартість, якщо в Вас буде менша кількість гостей, ніж планується спочатку. Деколи ресторан називає загальну суму, на яку Ви в будь-якому випадку повинні замовити, незалежно від кількості людей. Деякі називають мінімальну кількість гостей, щоб Ви могли святкувати в їхньому закладі. Насправді, цей пункт дуже важливий, тому обов’язково узгодьте його.

Алкоголь

Є декілька варіантів вирішення питання з алкоголем:
- Частину алкоголю потрібно замовити в ресторані, решту свій.
- Ви узгоджуєте мінімальну суму замовлення по меню, а алкоголь привозите свій, скільки вважаєте за потрібне.
- Алкоголь можна замовляти лише в ресторані.
Але зазвичай все ж нам йдуть на зустріч, та дозволяють привозити свій алкоголь. Потрібно узгодити де, який алкоголь буде подаватись (частина на столах, частина на фуршетах) .
Щодо контролю за кількістю поданого алкоголю. Є два варіанти:
- Просити , щоб після весілля Вам поскладали пусті пляшки.
- Коли працює весільний координатор, в його обов’язки входить контролювати це питання.

Персонал

Дуже велике значення має, щоб адміністратор, що з Вами працюватиме був присутній в день весілля.

Також уточніть кількість офіціантів. Чим їх більше, тим краще, тому що кожен гість отримає хороше, якісне обслуговування. Мінімум має бути 1 офіціант на 10 людей. Якщо ця кількість є меншою, вони просто не встигатимуть виконувати свою роботу вчасно та якісно.

Доплати

Крім вартості меню, зазвичай,  Ви ще оплачуєте орендну плату у ресторані. Це можу бути якась загальна сума або % з загальної суми. Потрібно уточнити до якої години Ви можете святкувати та що саме входить в цю вартість. Деякі ресторани мають свої чохли на стільці, підвищення для столу молодят і т.д. Ці пункти будуть дуже важливими, коли Ви обиратимете оформлення залу. Якщо на території ресторану є альтанки, площадки для розписки і т.д., обов’язково уточніть чи потрібна за них додаткова плата.

І, напевно останній, але не менш важливий пункт, що стосується весільних ресторанів: уточняйте який інвентар вони мають. Чи дають вони столик для виносу торту, шоколадного фонтану, чи є в них ніж та лопатка для торта, чи є якесь обладнання в танцювальному залі і т.д.

Share Button

Залишіть відгук:

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голосів, рейтинг: 5.00)
Loading...